.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هکر و سارق حرفه اي اينترنتي دستگير شد

شمال نیوز: سرهنگ احمدرضا رستمي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود: در پي مراجعه يکي از شهروندان ساروي به اين پليس، مبني بر سرقت و برداشت غير قانوني از حساب بانکي اش به صورت اينترنتي به ميزان 33 ميليون ريال از سوي فرديا افرادي ناشناس، موضوع دردستور کار ماموران پليس فتا قرار گرفت.
وي تصريح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پليس فتا با انجام اقدامات اوليه وبررسي سيستم رايانه اي مالباخته، موفق شدند،متهم به هک و سرقت اينترنتي از حساب اين فرد را در يکي از استان هاي کشور شناسائي کنند.
رستمي اضافه کرد:ماموران پس از اخذ نيابت قضايي و عزيمت به استان مورد نظر با همکاري دستگاه قضايي و انتظامي آن شهرستان،متهم به سرقت را در يک عمليات پليسي، به نام" د- ه" شناسائي و دستگير کردند.
رئيس پليس فتاي مازندران اظهار داشت: با انتقال متهم به پليس فتا اين فرد در تحقيقات اوليه منکر اقدامات مجرمانه شد ، اما با ارائه دلايل و مدارک متقن، اين هکر حرفه اي لب به اعتراف گشود و به به بزه انتسابي اقرار کرد.
سرهنگ رستمي خاطر نشان کرد: متهم درادامه تحقيقات به پليس اظهار داشت:در مدت سه سال گذشته با جستجو در فضاي مجازي واستفاده از بدافزارهاي رايانه اي اقدام به هک و جمع آوري اطلاعات حساب بانکي افراد در بستر اينترنت کرده و پس از اخذ شماره حساب و رمز عبور مالباختگان حساب آنان را خالي مي کردم.
رستمي اضافه کرد: متهم تاکنون به بيش از يک صد فقره شناسائي وئ دست يابي به اطلاعات حساب بانکي افراد در بستر اينترنت اعتراف کرد که تلاش براي شناسائي مالباختگان در دستور کار قرار دارد .
رئيس پليس فضاي توليد وتبادل اطلاعات مازندران در پايان با هشدار به شهروندان از آنان خواست: در زمان استفاده از اينترنت بمنظور انجام عمليات بانکي از آدرس اينترنتي بانک مورد نظر اطمينان حاصل کرده و به جاي استفاده از صفحه کليد رايانه شخصي از صفحه کليد هاي مجازي تعبيه شده در درگاه بانک ها استفاده کنيد./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.